2011-06-17
 11:09:56

Trasig fot

Fan att man har en trasig fot. Gör ont och det stör mig riktigt mycket. Känns som om jag inte kan prestera lika bra på något på grund av den. Vill bara döda fot fan.
20 min på banden i raskt tempo gör att jag vill döda foten ordentligt mycket. Stramar, bultar, svider. Varvar man ner sen så blir det mer ont. Bah. Fan fan fan. Bah.
Inte fan kan man springa heller. Vilket kanske inte direkt stör mig jätte mycket. Men liksom bara tänk själv hur jävla gott det hade kunnat vara och jogga eller springa på bandet, i spåret (om man nu har ett sådant) eller längs med stranden. FAAAAAAAAN att jag inte kan det. Ledsen i ögat.


Annica H
PUBLICERAT: 2011-06-17, 11:53:34 | URL: http://jagihemlighet.blogspot.com

Vila foten en del nu då, så att den kanske minskar på smärtan istället för att utsätta den för mer smärta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!