2011-02-17
 18:42:07

Stående solarium, rea stövlar och "blekning"

Efter att ha varit i hallen idag så tog jag och unnade mig en enastående solning. Fy faen va underbart gött det va alltså. Bra resultat i de solariet med. Så nu jävlar ska jag ha det i fortsättningen. Stå-upp-solarium. Fräsigt värre alltså.
Träffade J och drack lite kaffe hemma och snacka skit. Sluta med att vi tog Fabian ner till JC/Scorett och kollade slut rean. Blev ett par stövlar till mig och ett par till J. Hittade lite kläder med. Men köpte inte. Börjar fundera nu. Så kanske kanske kanske att man ska ner och kolla det i morgon.
Nu blir det absolut lugnt på hemma plan. Tänt en himla massa ljus. Skruvat upp elementen. Sitter med färg i håret, Rebecca goes Blond. Men det där Blonda är verkligen bara tillfälligt kan jag säga. Ska slänga i en annan färg sedan. Tvungen att typ bleka håret. Pest och pina. Men blir kanske bra.
Blir en jäääävligt lugn kväll idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!