2011-02-02
 10:45:00

Sovmorgon? Nä. Morgonbus!

Trodde jag kunde få lite sovmorgon idag. Vilken blåsning jag gick på. Hade till och med stängt av telefonen i hopp att kunna sova lite lite längre. Det som väckte mig för ovanlighetens skull var två morgon pigga damer som lekte i sängen. Bah. Lisa brukar ligga och tryna så länge det går. Men inte idag. Bara för att jag ville sova lite lite längre? Troligen. Betty hade börjat stimma upp Lisa. Full håll igång i sängen. Snällt tjejer! Mycket snällt!
Inget större planerat idag. Inte mer än en evig tvätt och lite städ. Tjoho liksom. Men ska göra lite kul av det hela genom att baka lite bullar. Sen måste jag så klart ner till Frö handlen och handla foder till damerna.
Men ska jag gå eller våga ta en cykel? Det är dagens fråga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!