2011-12-30
 18:21:21

Nyåretslista...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Finns nog inte så mycket jag har gjort detta året som jag aldrig förut gjort..eller.. Lärt mig halv roslig rese spanska?



Har du några nyårslöften?
- Till kommande år så har jag faktiskt ett och annat så jag ska lova mig själv. Te.x ->Tänka mer på mig själv. ->Försöka kontrollera mitt humör. ->Arbete, någon? ->Vara mer aktiv (röra på mig). Med mera ^^



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- En och annan har sketit ut en liten parvel ja :)

 


Vilka länder besökte du?
- Skåne..höhö..skoja bara. Nä men Danmark & Finland/Åland

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Tjurat. Varit arg. Shoppat mindre?

 


Bästa minnet från 2011?
- LOST LOST LOST - Mitt och Daniels älskade LOSTmaraton

 

 

Bästa köpet?
- Hm, nya smartfånen? Nä, det blev ingen Ray *suck*. Och absolut inte någon AjFån. Utan *trumvirrvel* Arc S.

 


Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat? Räkningar? Kläder & accessoarer?



Gjorde någonting dig riktigt glad?

- När jag fyllde 25 och fick en massa fina cupcake saker. KÄRLEK. När Betty kom hem till oss i Februari...hm...något jag glömt?



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Nja, de har nog varit ganska jämt som tidigare år. Kan nog ha varit liiiiiiiite gladare. Med tanke på att jag har träffar goa gubben ju!!



Favoritprogram på TV?
- Kollar faktiskt inte så mycket på TV. Men något jag/vi följde "slaviskt" va ju Idol, Robinson & Melodifestivalen.




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Framtid?


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Bli sambo på riktigt. Förhoppningsvis att mina små tjejer få några valpar. Att jag finner energin jag en gång slarvat bort...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!