2011-08-11
 12:04:23

Svettas på gymmet

Si så där...du va denna dagen startad. Tagit de mycket lugnt hela förmiddagen. För att ladda upp mig mot eftermiddagen. Ska ner till gymmet. Första dagen denna veckan. Dock på grund av att jag mått lite mycket illa de andra dagarna. Men i dag så kör vi på.


Daniel lånar min stegräknare för att se på ett ca hur mycket han traskar på jobbet var dag. Spännande att se.


Funderar på om jag ska köra kondition eller blandad kondition och styrka idag. hm. Får se får se. Men känns som de blir mest kondition. Få upp de där jobbiga flåset.
Faktiskt. Så känns de som jag gått ner ett par hekto eller liknande. Fan att man inte har våg. hm. Se hur jag ska lösa detta. Måste kanske ta och investera i en sådan. Hålla på att väga sig varannan vecka när man oftast då är hos svärföräldrarna. Ska minsann leta upp ett måttband och mäta mig också...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!