2011-08-09
 12:51:24

Skepp och hoj, snorkråka på skoj...

Finns mycket att göra i lägenheten. Men absolut inget jag har lust till, tyvärr. Känner för att vara kreativ. Kanske borde ta och baka något. Hm. Cupcakes kanske.
Men innan det så bara Måste jag städa undan här hemma. Dammsugning är prio ett. Vilket jag mer eller mindre avskyr att göra. Men men, de blir ju i alla fall rent på golvet en stund när det väl är klart...skönt nog... Tvätten är i gång. Två maskiner till sen får de vara sig.



Gillar inte riktgit att bara gå hemma och pösa. Vill ha något att göra. Har i alla fall bestämt mig för att när Daniel kommer hem från jobbet så ska jag smyga ner till gymmet och svettas. Litar inte på vädret. Så blir fler korta promenader i stället... Skepp och hoj, snorkråka på skoj...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!