2011-08-13
 14:38:23

Grekiskt på Akropolis

Vad ska jag säga...men jag måste bara säga att jag har en helt otroligt fin pojkvän.


Hade en "sparad" födelsedags present kvar. Och det va en fin middag på Akropolis i Växjö. Fin fin grekisk resturang i stan. Kärlek för ögonen liksom för munnen. Inget annat än att man drömde sig bort till Grekland en stund.

Säger bara fy tusan va mysigt i resturangen och tok gott maten va. Tog mig en grillad grekisk planka med tazikisås och Daniel tog något B&W liknande med råfriterade potatischips. Det va så otroligt gott! Njuter faktiskt ännu av bara tanken.






Tack min käraste Daniel!




Är ni i Växjö och ska göra något fantastiskt mysigt så kan jag faktiskt ta och rekomendera att äta där... Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!