2011-04-15
 09:16:04

Uppe med resten av Familjen, 5:45.

Klappar mig själv på axlen för att jag va uppe med resten av familjn klocken 5.45 idag. Döds trött. Började nästan fundera på va fasiken jag gjorde uppe. Men jag hade ju så klart lovat lilla Loisa att sminka henne idag.
Skulle klä ut sig i skolan idag. Så igår målade vi naglarna, röda. Blev lite ögonskugga och lipgloss i morse. Så tjusigt så. Hon skulle klä ut sig till prinsessa.
Sen i kväll så ska hon på disko i skolan. Spännande för henne. Klä ut sig då också, troligen. Hemma med Eddie blir det nog en film och lite gottis.
Efter att ha sminkat henne så gick jag och la mig. Eller jag satt faktiskt uppe en stund till tillsammans med dom. Men när dom började klä på sig ytterkläderna så smög jag in i sovrummet igen. Av me mjukispaltorna och sen hopp i bingen igen. Halv 9 fick jag nog av sängen och att ligga och trängas med Lisa (som är liten hund men tar ofantligt stor plats).
Starta lite coffie och ge mig ut på balkongen en liten stund och njuta av solen som är och hälsar på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!