2011-04-19
 20:46:58

Jobbigt med smärtsamma finnar

Fy fasiken alltså. Nu har jag blivit drabbad av de här me finnar, igen.
Har en som värkligen är stor och gör ont på ryggen. Sitter jäkligt inna till för jag kommer inte åt den lille fan. Vill inte be Daniel klämma ihjäl guligen som växer på min rygg. Inte nog med det... Jag har fått en på överläppen också. Så jävla sexigt alltså. Bultar gör den. Den jag hade under näsan har i alla fall lagt sig. Tur det. Annars hade jag nog fan gått och dött. Är ju smärtsamt som satan i gatan alltså. Tandkräm på läppen får de fan bli i natt. Daniel får skratta åt mig så mycket han vill men den lilla gula fan ska dööööö!!! Är den någon annan som har något bra tips så ge mig???!!!???
Kan ju liksom inte ha en jävla finne på läppen till helgen. Ska ju hänga me på kryssning till helgen. Vill ju se lite "normal" ut. Tokig!
Bild: Googel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!