2011-04-22
 11:18:19

Ingen påsk här inte.

Ännu en sådan där högtid är kommen. Hur jag ska fira den? Jaa du, jag ska lämna min "sambo" hemma i Vislanda för att åka till mitt hem (???) i Älmhult idag för att packa väskan, fixa lite hemma, slappa och bara vara ensam *suck*. Sen i morgon bitti så är vi ett gäng som ska dra upp mot huvudstaden för att leta upp båthamnen och sedan hoppa på Cinderella, spendera ett par timmar där på. Sen ska jag hem till min "sambo" igen.
Är ingen människa som firar sådan här med högtider. Påhitt, tycker jag. Men men, alla har vi våra åsikter om sådant, hurvida vi firar också vidare... Jag flyr fältet i alla fall. Min grej!
Hoppas att alla som ska till Elmia i helgen får de jäääääävligt gött!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!