2010-09-09
 20:00:17

Lång promenad i kvällssolen

Tvi bövlen vilken fotsvett jag hade när jag kom hem efter lång promenaden nu i kväll. Usch usch, varm, flottig och illa luktande. Skönt va de att ta en lång promenad iaf. Raskt blev det. Rumpknip. Tå i backarna. Dra lite på Lisa, ska ju luktas över allt. Gott gott va de.
Så nu sitter jag i soffan och myser. Kollat på halv 8 hos mig. Druckit massa vatten och snart dags för en shake. Pallar nog inte ta en dusch. Flottigt ja jag vet men pallar inte. Får vara äcklig i kväll. *sniffsniff i armhålan* örk. Tur man bor själv och sover själv. Slippa bry sig me andra ord. Lisa säger inte så mkt. Ligger nära oavsett vilket.
Måste nog ta och tvätta gympaskorna nästa gång jag tvättar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!