2010-11-07
 13:02:53

Soffliggardag, igår

Igår så var det en sådan där soff liggar dag. Gjorde inte många knop. Vilket va rätt skönt men idag har man lite ångest över det. Har disk som behövs röjas undan, tvätt som behövs läggas in, golv som behövs dammsugas och tvättas. Tänkte jag skulle försöka hinna med lite av det idag istället. Se hur jag lyckas.
Har iallafall varit lite jäkla duktig idag känner jag. Tog en lång runda på nästan 2 timmar med Lisa. Fy tusan så skönt. Nu ligger den lilla fisen i sängen och myser. Jag är äntligen ny duschad och in smörjd. Så nu är tanken att jag ska ner till byn. Köpa gravljus och sen gå upp till Minneslunden och tända ljus för två älskade familjemedlemmar. Saknade & Älskade. Tände ljus i hela lägenheten igår och myste. Höll till och med nyktert.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!