2010-06-23
 22:17:49

Rebecca + rötter = ilska

Tagit ut mkt ilska på en stackars Ölands tok. Fått upp nästan hela busken med få svordomar. Känner mig lite stolt att de inte kom så fula ord ur min mun. Svetten spruta och musklerna arbetade. Fick upp stort sätt allt. Är bara ett par rötter kvar. Men det får tass när vi tar upp plattorna. Är en buske kvar. Så...de får bli nästa gång jag är lika arg och sur som jag har varit dom sista dagarna.
Och pumpen har kommit på plats. P-A och jag kapade en bit på den för att få ner den i marken. Gick inte annars. Men blev mkt bra. Nöjd faktiskt. Fortfarande arbete med det. Men de kommer bli redigt snyggt när de är finich. Bild kommer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!