2010-06-16
 21:46:48

Njuter en stund eller tre

Ligger i sängen och lyssnar på Tomas Ledin. Drömmer mig bort och njuter en stund eller tre. Varit en skön eftermidda/kväll ida. Klagar inte för 5ören.
Träffa Micaela på Sorello. Tog en plats i solen på altanen nere på Sorello. Så underbart. 2 öl slank ner och en kebabtallrik för mig del. Massa kvällssol ovan på de hela. Samma tid å plats nästa vecka.
Har varit tusan så gott väder. Fram me shortsen och kjolarna igen. Rakade ben och massa solbränna. Kan de bli bättre? Troligen inte.
Va ner till kolonin ida me några i från Nyfiket. Svetten spruta åt höger och vänster. Snacka om att de e skönt. Men ida så gilla inte min rygg jobbet. Fy fasiken va trött ja är i den. Men de är skönt på ngt sätt ändå. Träningsvärk, ja tack. Nytta me nöje, typ.
Tror faktiskt det blir en tidig natt för mig. Skulle kunna ta natten nu och somna inom 20 min... Fan nästan bud på de.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!