2010-06-23
 10:40:51

Annan gång

Jaha.. Då va man inställd på en sak men de blev de ju inte. Min vanliga tur i de hela. Att man aldrig lär sig. Aldrig. Fan me då. Kansnke är ngt som man ska ta och försöka lära sig denna sommar. När ngn säger "Ja jag kommer", men sen ionte göra de att man lär sig typ att jaja..vi får se om de hela. För de sker ju rätt ofta att folk säger men gör annat. Vet att ja kan göra de me men andra gör de oftare.
Kan ja känna.


Annika
PUBLICERAT: 2010-06-23, 13:56:02

Jag förstår att detta var menat åt mig. Men jag kan inte hjälpa att Mattis e´ sjuk, å jag vill inte lämna honom själv. Det hade inte du heller gjort. Men im det hjälper dig att vara sur på mig så är det helt okey. Jag älskar dig ändå.


Rebecca
PUBLICERAT: 2010-06-23, 22:40:30 | URL: http://minaguldkorn.blogg.se/

Va inte bara dig Mor. Ja jag försår om han är sjuk och du inte vill lämna honom. Men hade sett fram i mot att få mer "ensamtid" tms. Tyvärr fick väl du smällen nu. Sry!! Är annat här omkring som alltid är likadant. Besviken på allt tyvärr... Älskar dig med <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!