2010-07-09
 18:49:16

stenålders tåg utan ac

Vojne vilken värme de har varit. Men klagar inte. Dock e de jävligt jobbigt när man sitter på ett stenålders tåg utan ac. Känner mig verkligen lökig vill ja lova. Sitter nästan och drömmer mig bort till vatten, hav, sjö, pool...*suck*... Och så klart en stor stark kall bira. mums.
Satt en snygg påg i sätet på motsatt sida om mig med en kall Mariestad. Blev ju inte alls frestad. Visste dock inte om ja skulle kunna sluka honom eller ölen först.
Tänker ja efter nu så är de helt jävla tomt i min kyl dessutom. Så jävla illa. Första helgen på evigheter som d är tomt i min kyl på kall alkohol. Fast, tanken va ju att ja inte skulle vara hemma... Ändrade planer. Som alltid.
Men har haft en trevlig dag ändå får ja säga.. Ångrar den inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!