2010-12-02
 22:09:51

Kallt ute. Kallt inne.

Uch säger jag bara. Har det verkligen kallt här hemma. Inte alls hälsosamt. Elementen är på för fullt men ingen värme så långt ögat kan nå. Borde absolut inte vara så här.
Ringde till ÄBO innan i middes och hoppades att någon skulle komma och kolla detta i dag. Men fick nog en nitlott på det samtalet. Lotta ringde till dom för två dagar sen ang samma problem och hon har inte fått sitt fixat. Crap! Blir att sova med kläder på i natt med. Och sen ringa upp till ÄBO i morgon igen och se till att något händer.
Nu i vinter tiden så vill man då ha lite jävla mycket värme i sin bostad. Betalar ju ändå en rätt bra hyra för att bo här. Så lite värme och så där borde man väl få på köpet. Eller har jag galet mycket fel? Skulle inte tro det. Hörde lite på omvägar att gubbarna har häcken full nu när det är vinter kaos. Men hallå, vad hade dom egentligen räknat med? Bra fråga.
Nu vill jag inte frysa mer. Värme ljus hjälper inte. Känner inte för att betala ett värme element själv bara för att jag håller på att mista kroppsdelar på grund av denna jobbiga kyla, inomhus. Spännande och se vad som sägs i morgon när man ringer eller går upp till kontoret.
Känns som jag har lika kallt i min lägenhet som det är ute. Och då är det nästan väldigt mycket fuck illa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!