2010-08-08
 15:33:06

En "snabbis" i en Porsche en vacker kväll kommer sent att glömmas..

Fan fredags kvällen kommer ja ärligt talat sent att glömma. Dels så va de ju så jävla fint väder. Sol och värme. Blev lite alkohol i kroppen. Söt pojk kom med sin svarta vackra Porsche och jag fick mig en lugn åktur. Han hade velat ge mer och jag önskade han gav mer. Men motorlampan lös. Jävla lampa. Men tusan va härligt de va att få åka riktig bil.
Denna fredan kommer jag att leva på bra länge. Och får jag mig en ny åktur med lite mer power så fuck va jag kommer leva på det. Lär ju bli sprängkåt av situationen. Mums!
*hoppashoppas* - nu att det fixar sig och att du kommer tillbaka..hihi...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!