2010-08-08
 16:58:19

Är så där jobbigt segt

Är så där jobbigt seg ni vet. Man har tanken att göra en massa men orken är helt lost. Borta. Gone. Bara ligger på soffan kliar Lisa på magen och kollar på Cougar Town. Skön söndag, eller inte. Tro det eller ej men jag är fan rastlös och uttråkad. Men eftersom den där glöden inom mig inte finns så blir de inte mkt gjort idag.
Ut med lilla tjejen lite senare och leka av henne. Samla på mig ännu mer grus i mitt stökiga hem. Borde ta tag i och diska, dammsuga och torka golven. Få lite grumme grönsopa doft i mitt hem. Men. Jag ska ju orka det med. Och just nu är de borta borta borta med vinden. Knappt så jag orkar finnas.
En trevlig helg va de ja. Fan Rebecca, tänk Porsche 911 Turbo!!! Tänkt. Dröm. Messa honom. Han får ju mig ändå att skratta och le lite så där. Söt. (fick han mig att göra innan ja fick reda på vad han körde, så de så).
Kolla färdigt på Cougar Town och sen blir de upp och käka på Vråken. Boll lek med Lisabebisen sen. Heja grusplanen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!