2011-09-24
 13:13:09

Undra vad som kommer ske idag

Fick frukost på sängen idag. Så mysigt. Bättre karln än han jag har går nog fasiken inte att få. Han hade till och med varit ute med mina små busar. Kärlek till min karl.







Nu så här efter att klockan har slagit lunch timme så börjar man få lite "kli" i kroppen.
  • Vad ska man göra idag?
  • Vad orkar man göra?
  • Vad behövs göras?
  • Ska man göra något överhuvudtaget?
Vi har snacka lite löst om att åka till till "stora" stan, Växjö. Och lulla lite på stan. Kanske ta en runda runt sjön. Sen kanske till och med åka upp till Roger och tatuera oss lite till. Ja vi får som sagt se vad dagen erbjuder oss.

Min stora plan är iaf att försöka masa mig in i duschen och frächa till mig lite. Men det verkar gå trögt.


Helena
PUBLICERAT: 2011-09-24, 22:11:29 | URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

vart bor du då :) ? Gillar shoppingen i kalmar. Händer att man åker till växjö ibland med men kalmar är trevligare tycker jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!