2011-09-12
 14:40:05

Plan A krachsa. Plan B gäller.

Fick nyligen ett mindre bra besked. Men inget som tynger en direkt, bara det att jag hade sett fram i mot att få börja. Finsam - skulle ju som sagt ha startat ett projekt som jag eventuellt skulle få ingå i. Men nu blev de ju tyvärr inte så, då jag inte bor i Alvesta kommun. Röv! Men eventuellt inom en kort framtid så kanske jag gör det, men de hjälpte inte direkt. Så nu har jag fått sopa den tanken av axlarna och satsa på plan B.

Plan B? Japp, vi hade en plan B.
Anmäla mig till minst 2 kvälls kurser via Studieförbundet Vuxenskolan. Så jag har nu suttit och spanat lite på sidan, igen. Hade redan anmält mig till en dans liknande kurs - Mi Fiesta - och sen satsa jag "stort" på att lära mig ett nytt språk - Spanska för nybörjare - hade egentligen velat gå Italienska, men de krockade lite med tiderna. Så jag hoppas att Italienskan är kvar till våren.


Aja ingen mjölk spild och inge tårar fällda...






Ey, btw! Jag fick nyss ett medelande från sköternskan på sjukhuset som har koll på medicinen. Och jag kommer få lite högre doser. Från och med nästa gång. Skönt! Hoppas att jag känner mig bättre sen.
Och jag har fått reda på vad mitt illamående och magont kan bero på. Magkatarr. Japp, du läste rätt. Fuck.


Anna
PUBLICERAT: 2011-09-12, 17:08:08 | URL: http://skokartongen.blogg.se/

Hej ! Kul att du ä intresserad av några grejer. Den vita skålen ä ganska tung men jag kan skicka via schenker, tror frakten landar runt en femtio lapp.

Kan alltid lämna i Karlstad om du vill. Hör av dej ! Kram


H
PUBLICERAT: 2011-09-12, 17:14:53 | URL: http://lovehannah.blogg.se/

- ahh ;) vgd?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!