2011-09-16
 15:21:39

Onsdag och Torsdag

Ojoj, hade nästan glömt bort er. skoja bara. Skulle aldrig glömma bort att ni finns här och kikar. Men jag har bara haft lite andra saker för mig.



Som i onsdags, då åkte jag med hundarna ner till Älmhult. Blev upp hämtade utav Ia. Sen bar det ut i skogen nästan hem till hennes lilla palats. Ägnade mer eller mindre hela förmiddagen med att spola rent boxarna i stallet. Det är så att lilla söta Ia har kennel, och massor av underbara hundar hemma på lilla gården. Trivs att gå där ute och bara vara. Mysa med någon hund och ge dom lite kärlek. Mina egna hundar trivs inte riktigt lika bra dock. Men dom är inte så vana att vara bland så många olika hundpersonligheter. Så dom blir lite stressade, mest fröken Lisa. Men men.
  • Spola i hundstallet
  • Ge hundarna mat & vatten
  • Rasta hundar
  • Plocka skit i hundgårdarna
  • Fotografera puppis




Visst är dom 4 små pojkarna söta?




Va även ut till Ia på torsdagen efter att ha lämnat Loisa till sin mamma. Barnen hade studiedag, eller vad det nu heter. Så jag fick låna bilen och Daniel åt på Wärdshuset. Eddie är hemma hos farmor & farfar. Måste faktiskt säga att det har varit tomt här utan honom. Men snart är det slut på fridens liljor... Vi ska spendera helgen ute i Väckelsång i helgen.
Ha, igår så passade jag minsann på att baka två plåtar muffins. Och fick nyss höra av min karl att dom va riktigt mumsiga...vad va de nu han kalla dom... GOFIKA. Blev en plåt med jordgubbsglass/digestive-muffins och en plåt med (arla kesella) Rabarber crumbel-muffins. Låter väldigt tasty. OCh tror dom smakar sjuhelsikes gott med.



Nä nog med text i detta inlägg...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!