2011-09-12
 09:31:01

Jag är nog gnällig

Har en sådan där svår dag känns det som. Vet inte vad jag vill ha på mig, känner mig tjock i allt, allt är för varmt, passar inte, känns som om jag inte har några kläder alls idag.



Har helt enkelt en dålig kläd dag. Så tror jag stannar i mjukis byxorna.  Orkar inte byta om fler gånger. Kolla mig i speglen och känna mig tjock.
Lite hår fix och make-up så kanske jag känner mig piggare. Kanske.



Magontet fortsätter idag med. Fan. Lägga sig med magont och vakna med magont är lika hemskt som huvudvärk (lägga sig med skallebak och vakna med skallebank).


En helt jävla fucking perfekt måndag tro!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!