2011-09-01
 09:40:32

Hösten är här!

Den första september är kommen. Vart har resten av året tagit vägen?

Tiden går fort när man har kul sägs de ju, så då måste man väl ha haft kul de andra 9 månaderna som nu har passerat oss.


Inte allt så kul att det är höst höst höst. Vilket nu innebär att man måste lägga undan alla lätta sommarplagg för att göra plats för varma plagg och lång byxor osv...vet inte om jag ska gilla detta eller rata det. Jag är absolut inte en höst/vinder människa. Oavsätt hur mycket ljus man tänder och hur många filtar man kryper ner i så är det inte min grej. Kommer sakna sommaren, de ljusa dagarna och de få varma dagarna som den har att erbjuda.


Börjar september med att rensa i garderoben. Tjoohoo. Lite till Tradera, kanske lite på Bloppis. Sen ska jag nog faktiskt fråga nära och kära om dom vill ha lite plagg, annars får jag väl skänka de till dom mer behövande...eller något...


Nää nu ska jag minsann ta tag i saker och ting här hemma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!