2011-09-07
 20:29:04

Han drog ut fel kontakt

Hade smarriga klämda smörgåsar till kvällsmat. För övrigt mitt första mål för dagen. Aptiten min är på bottet. Aa okey, tvinga i mig 2 smörgåsar i morse, en fick hundarna dela på mums mums sa dom. men åter till de klämda mackorna...två varsina och ett glas o´boj (vilket tråkigt väder). Sätter oss i sofforna och myser lite gott som vi är så duktiga på. Frågar Daniel i fall han har stängt av smörgås grillen och de sa han att han hade gjort..buffel och båg hallå. Karl hade dragit ur kaffekokare och det såg jag nu för ca en kvart sedan. Så grillen har stått på i lite mer än två timmar. Fy faen säger jag bara! Och sen prickarna över Ö:et så låg det en smörgås på grillen... Fy faen vilken tur vi har haft säger jag bara. Vem vet vad som hade kunna ske...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!