2011-09-20
 11:14:30

Förberada lite

Nä om man ska lossa ur tummen ur arslet och börja fixa ihop smeten till filmjölkspannkakorna. Snart lunch dags.



Får ta och "packa" ihop sakerna jag ska ha med mig till Älmhult med. Ska ju ha homeparty alá Inredning. Så lite fika måste jag ju få med mig. Gjort två sorters cupcakes.






Har gjort en liten "lista" på vad jag skulle vilja beställa i från partyt. Så får se vad jag köper. Fanns ju så mycket jag skulle vilja ha. Men har total fastnat på en servis. Så kanske ska börja med den lite smått...



Johanna
PUBLICERAT: 2011-09-20, 12:01:31 | URL: http://madebyje.blogg.se/

Sv: Ibland är det bäst att bara våga prova i något hörn. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!