2011-09-25
 13:49:04

Broder är på sjukan. Orolig!

Fick ett små jobbigt samtal i från mamma igår kväll. Hon hade fått köra in lillebror, Kevin, till sjukan. För att han eventuellt hade haft epilepsi anfall i fredags natt. Fick faktiskt ont i magen när mamma ringde och berättade detta.

Fick ligga inne till idag. Och så ska han få göra tester och undersökas idag. Klump i magen. Önskar att jag kunde vara nere hos honom och veta vad som händer och sker. Hoppas att mamma uppdaterar mig under dagen.









Nu tänker ni säkert att det är glöttigt av mig att stimma upp mig så här. Men det är det inte. Inget glöttigt här inte. För mig är det allvarligt. Ep är inget man skojar med. Tycker det är sjukt otäckt. Har haft en klasskompis som fick ep-anfall i klassrummet titt som tätt när vi va yngre (gick i låg- och mellan stadiet ihop). Och de va inte en dans på rosor, snarare en dans på törnar. Usch, tvi och blä... Så orolig är jag för min kära lillebror. Och sen på köpet är de den broderna jag har mest kontakt mer så att säga. Så håller tummarna på att det inte är något.


Marieh
PUBLICERAT: 2011-09-25, 18:31:07 | URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Hoppas på det bästa för din bror.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!