2011-09-23
 18:42:39

Bettan är inte redigt 100

Min lilla Betty har inte riktigt varit sig själv idag. Hon börjar piggna till lite nu mot kvällen, men det känns ändå inte som min Betty.
Är precis so om hon är deppig på något vis. Kan sitta och skaka precis som om hon spänner sig. Och sen är hon lite hängig och mer soffliggande än hon brukar. Något som inte riktigt stämmer på min lilla tokiga fjäril.



Åsna? Zebra?



Fast nu så, nu börjar de nästan likna något. Hon tjivar lite med Lisa om den nya leksaken (som dom för övrigt inte har lyckats "döda" ännu). Men jag är inte övertygad om att hon mår helt hundra.
Kanske, men då bara kanske att hon kan vara på väg in i löp. Fast, det är ju inte så länge sedan hon löpte. I våras. Maj - Juni har jag för mig... Så det borde inte vara på gång redan. Dock gör de väl inte mig så mycket. Inte mer än att jag troligen måste lämna i väg henne sen för parning... Ska få små frjärilar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!