2011-10-26
 08:58:48

Köp & Sälj - dag, typ

Så där ja, då va mina bonus hulliganer lämnade på skola & dagis idag med. What to do now?


Äsch, dumt att ställa en fråga när jag ändå vet svaret. Ska ut med hundarna och sen köra in till big city. Köpa lampa till Eddie och sälja resesäng till Malin. Så idag går jag +/- 0 kan man säga. Så vidare jag inte shoppar något. Ska verkligen försöka hålla fingrarna i styr. Men mössa och vantar till mig själv är ett behov. Eddie fick cool mössa av mig igår. Tryckte på den på de stora huvet idag, askalas! Se om jag kan hitta något frääääsigt till gubben min med. Ett kärt litet "öronbarn" (ingen op med rör i örat, utan ständiga öronproblem) behöver mössa om vintern.








Nä vad sa vi nu? Kissa hundarna? Okidoki.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!