2011-11-02
 10:34:11

Kan du städa lilla Rebecca?

Ställde klockan i morse på halv 8. Kom jag upp? Noep, kvart över 8 lämnade jag den varma sängen. Skicka ut hundarna och började samla kraft och energi för att röja upp lite lätt här hemma. Ser ut som Fantomen. Så de va verkligen på tiden att jag tog mig i nackhåret till att röja upp.
  • Köket - Klart
  • Sov rummet - Nästan klart
  • Hallen - Nästan klart
  • Stora rummet - Pågår
  • Toaletterna - *suck*





Men innan jag fortsätter med plocket och röjet här hemma så ska jag fixa de sista på cupcakesen jag gjorde sent i går kväll. Fika till spanskan i kväll. Och en liten kaka som Daniel ska ha me till jobbet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!