2011-11-08
 22:21:07

Dag 8 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



Sporter jag gått på genom tiderna

 

  • Ridning
  • Simning
  • Dans
  • Gym (håller på)
  • Taekwondo (mycket kort period)
  • Hundsport?
  • Vattengympa
Hm, ja de va nog de. Har inte varit en jätte mega super aktiv tjej inom sporten. Men har länga hållt på med te x ridningen. De har varit mitt störta intresse. Har en svag låga kvar som brinner för hästarna och allt vad de innebär. Simningen har också varit något jag hållt på me länge, till och från. Skönt att vistas i vatten (så länge de är varmt)
Annars så har de nog mest varit "prova-på" sporter osv. Hållt igång en termin och sen lagt av för att de inte varit "jag"... Just nu är det mest gymmet och hundarna som är min sport.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!