2011-11-06
 14:55:05

Dag 6 i 30-dagars utmaningen

Om 10 år...

 


Ja vad gör man om tio år tro? Om 10 år är jag...35 år fyllda... Åldersångest redan nu.
Det finns så mycket man skulle vilja göra och uppleva innan en viss ålder. Jag hade lite planer på hur livet skulle ha gått mellan 20-30. Nu har jag gått halv vägs och inte mycket har skett egentligen.

 

 

 

 

Men förhoppningsvis så har jag om 10 år:
  • Kvar min Kärlek
  • Flyttat till hus
  • Bättre inkomst (arbete)
  • Gått ner önskade övervikts kilo
  • Fått större tuttar (.)(.) <-boobies!
  • En hund till eller två, typ
  • Kanske till och med skolat om mig


Man kan inte veta i nuet vad som sker i framtiden. Visst kan man vara med och påverka det. Men fan så lättare att ta en dag i tagen. Det är i alla fall vad jag tycker. Fast, att jag i mellan åt har ett jobbigt kontrollbehov osv.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!