2011-11-05
 15:18:23

Dag 4 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Jag har lånat listan av Bellzors. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".




Berätta ett minne från en resa.

 

Ojsan hoppsan i de rosa gummistövlarna. Ett minne från en resa. hm. Jag som har varit utomlands lätt räknade gånger på min vänstra hand. 1 gång i Cypern (1994, tror jag de va) och 1 gång i Turkiet (2009, har jag för mig). Men visst sen har man ju varit i Danmark, Tyskland och kryssat över till Åbo med finlandsfärjan (har för mig de va Åbo i alla fall. Drack mycket Åbo om inget annat..hihi)

 

 

Men de som är starkast minnet är no fasiken när jag själv åkte ner till Turkiet. Sista-minuten. Boka på en torsdag och åker på en lördag. Hej och hå va de går fort. Gott me sol och bad själv under en vecka. Tyckte faktiskt att de va jäääääävligt tufft av mig att åka ner själv. De va i stora drag bara Kevin, mormor & morfar som visste om att jag drog i väg en vecka. På tisdagen (3 dagen där nere) så får jag ett mess utav mamma som frågar om det är sant, att jag va i turklandet. Jojo men de va så sant som jag föddes efter den söta flickan i Djungelboken.

 

 

Skulle nog minsann få för mig att göra om det. Fast, kanske till ett annat land. Spanien? Italien? Grekland? Australien? Portugal? Ja vem vet. Får nog drömma mig bort me de planer...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!