2011-11-05
 15:05:57

Dag 3 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Jag har lånat listan av Bellzors. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen"



 

Mitt drömresemål

 

Mitt drömrese mål är nog att få åka till Australien eller Nya Zeeland. Det har mer eller mindre alltid varit en dröm, i alla fall sedan mamma va tillsammans med Conny (en "mammagris" i från Australien).

Så redan i mina yngre dagar började jag drömma om att få åka dit. Visst det är ju bara till att spara och packa väskan och åka. Men just så lätt kanske det inte är. Eller?

 

 

Men något jag också skulle vilja göra, är att åka jorden runt på 365 dagar. Hade varit hel kul och kalas spännande. Se massa spännande vackra platser. Besöka olika kulturer. Göra massa som man inte vanligt vis skulle göra hemma i Sverige. Se och uppleva. Ojoj, de hade ju varit en fantastiskt rolig och härlig upplevelse. Tänk att få berätta de för barnbarnen..hehe..om jag nu får några.

 

(bilder lånade från googel)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!