2011-11-24
 14:14:06

Dag 23 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".


Om 50 år...



Om 50 år är jag *räknar i huvudet* 75 år. Ojoj så gammal man är. Knappt så man vågar tänka så långt fram. Pensionär lär jag vara. Förhoppningsvis en lycklig sådan.
Förhoppningsvis har jag flyttat ner till skåne, västkusten. Närmare bestämt Helsingborg eller Höganäs i en söt liten villa. Tyvärr så kommer inte Lisa vara kvar vid min sida. Men jag kommer kanske (håller tummarna) ha en av hennes avkommor vid min sida...Dock verkar de mörkt just nu, men man vet minsann aldrig...
Kanske har något barnbarn. Kanske till och med barnbarnsbarn. Men det är ju upp till mig lite då alltså. Jag är inte i behov av det. Skulle vara om jag är gift med Daniel och hans söta barn har förökat sig lite. Vilket man hoppas på.

Att ta sig så långt fram i framtiden är skit svårt. 50 år är ju inget som vilar bakom knuten på huset. Utan låååååångt ute i dom mörka skogarna..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!