2011-11-21
 19:51:24

Dag 21 i 30-dagars utmaningen

Min favoritplats.

 

En vacker plats jag ofta längtar tillbaka till är Gunilla & Bertils söta lilla ställe i Farhult. Kanske lite kallt på vintern, då det är grått och trist. Men på våren och sommaren. Fuck damn så vackert det är. Blomster över allt, grönt och fridfullt. Ett stenkast i från havet. Lugnt och vackert. Fruktiansvärt mycket avis på hur dom bor där ute. Så vill jag också bo när jag blir gammal..hihi..

 

 

Detta är lätt min favoritplats!

Här har jag läkt många sår. Lärt mig att tycka om mig själv. Fått finna frid. Börjat dricka Halmsta cruch 7.0 och krypa i sanden. Skratta & gråta. Bara få vara.

Längtar tillbaka så fort man har åkt där i från.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!