2011-05-25
 21:37:42

Kristallkrona i varje rum

När du vill ha hela världen i ditt rum
Bild: Collectiv
Denna vackra kristallkrona skulle lätt kunna få hänga i mitt sovrumstak
Bild: Googel
Märklig eller ej, spelar ingen roll.
Snygg, ögonfallande, vacker, utstickande är den.
Bild: Homey
Pampigt och glamoröst vackert med kronor i sovrummet
En vacker dag, så ska jag också ha det.
Bild: Googel
Helt stum. Inga ord. Ögonen tindrar. Drömmer mig bort.
Bild: Amells
Olika designer och former på kristallkronorna är lite spännande.
Finns alltid en plats. Om inte. Så får man göra sig plats.
Bild: Krebs
Tjusigt med lite udda former. Får en att stanna upp, fundera, njuta.
Bild: Lampor & Belysning
Kristallkrona med plamskärm, ja varför inte. Är ju modernt det med.
Bild: Lampor & Belysning


karin - trattoria
PUBLICERAT: 2011-05-25, 22:28:11 | URL: http://trattoria.blogg.se/

sv: gör det! den blir riktigs smarrig och var väldigt uppskattad!


Nadja
PUBLICERAT: 2011-05-27, 03:00:24 | URL: http://zoologischer.blogg.se/

Jag har en kristallkrona i sovrummet och jag är bokstavligt talat förälskad i den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!