2011-05-10
 22:57:14

"kompisar" + "missförstånd" = java alone

Smsa lite "kompisar" innan idag, om att komma hem till mig och ta en kopp java eller dela på en kanna java. Och den ända som man lyckades nästan få hit va Kevin (lillebrodern), han hade kunnat komma upp och pimpla java med mig om det inte hade varit för klockan som sprang i väg. Dom andra man skickade iväg ett mess till "missförstod" det hela eller så typ dissa dom en.
Kul. Spännande. Lyckat.
Mitt så kallade hem i Älmhult är jag knappt i längre. Det är knappt ett hem för mig. Bara typ en vistelse lägenhet när det behövs. För väldigt många är det as jobbigt eller skit svårt att komma hem till mig i Vislanda. Pain in das arsle. Känner mig naken på något sätt. Utelämnad för att jag har ett härligt förhållande med en go karl som jag nästan mer eller mindre bor ihop med. Ska jag alltid behöva fara och flänga för att träffa "kompisar". Ger upp med allt snart ärligt talat. Kör ensamvargs-racet, eller vad man nu fan ska ta och kalla det.
Brööööööööööööööööl!!


Sara med Novalie
PUBLICERAT: 2011-05-11, 09:10:29

Då vet du hur det var för mig att bo i Hässleholm utan alla kompisar =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!