2011-05-26
 21:02:35

Tröttare än Trötter i Snövit

Får man lov att vara så här trött efter att ha varit i Älmhult typ hela dagen? JA! Tydligen om inget annat.
Varm i hela plytet. Vill bara nästan gå och lägga mig bums och lite till. Måste. Försöka. Vara. Vaken. Lite. Till. *gäsp*.

Lite paket till lilla jag. Tröja till tösen, bikini till mig, tröjor till mannen. Vet inte om skorna passar tösen. Knappt så jag vågar be henne testa dom. Annars kanske dom passar pågen. Att jag inte tänkte på det.
Fick med mig lite grejer och kläder från Älmhult till Vislanda.


neli
PUBLICERAT: 2011-05-26, 21:54:26 | URL: http://iamsofashion.blogg.se/

jag vet =) så mycket fint. älskar shortsen =)



vilken fin blogg du har =)


June
PUBLICERAT: 2011-05-26, 22:02:01 | URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Sv: Gör't! Släng iväg en kommentar till mig om du lägger upp en bild på det, så får jag se hur det blev :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!