2011-05-18
 22:52:26

Tips? Beslutångest? Lite hjälp tack!

Hm. Ska som sagt ner till Älmhult i morgon. Tänkte då att jag skulle handla lite inför helgen. Men det är bara det att man har "mat-torka". Vet inte vad vi ska typ lyxa till med för gott på Fredag. Vet ju inte heller hur vädret blir. Känns lite osäkert på så många plan. Fuck, gillar inte riktigt detta läget.
Om det är tjusigt väder så känner jag för att plocka fram grillen ut bilen och slänga på ett par goa burgare, ha lite goa dressing och annat gott. Men det är som sagt bara om det är tjusigt gott väder som erbjuds. Vad ska man annars hitta på? Någon snäll söt person som har något tips till mig/oss?!? Ett par pilsner blir det troligen. Ska nog fasiken ta en runda inom Bolaget och köpa mig något smarrigt.

Bettan ska klippas i morgon..hihi..stackars liten NOT. Tror jag skulle behlva sätta saxen i liten Lisa med. Men de får jag nog vänta någon vecka med. Den lilla terrierna kan få vara lite ruffsig.
Hörde av Lotta att någon har varit och rotat i min överfyllda postlåda. WTF, kan man inte få behålla sina saker själv, fast än man typ aldrig är hemma. Blir så himla ledsen i ögat alltså. Ska lämna kvar nycklen hemma så att lilla Lotta han tömma brevlådan till mig. Danke tjön (eller vad de nu heter&stavas)
Lite spänd på om de ska bli tjaffs i morgon när jag ska hämta min piller-rulle. Ringde och förberede dom lite idag. Men undra egentligen om det räckte. Känns inte så. Så lite halv spänd över detta onödiga tjafs är jag. Eller egentligen är det ju inte onödigt, behöver mina happy happy piller och dom vet att jag komme rpå torsdagarna och hämtar det. Krabb. Nu så har de ju dessutom bestämmts lite nytt smått och gått - att en/någon sjuksköerska måste plocka upp rullen...WTF... Så nu får man se hur dom löser detta till moi i morgon. Orkar inte med en arg och irriterad Rebecca! Just dont mess whit me!!!


Linnea
PUBLICERAT: 2011-05-18, 23:33:10 | URL: http://ccupcaake.blogg.se/

Ja haha ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!