2011-05-09
 10:27:01

Sköna dofter av Skaune!

Igår så tog vi oss ner till mitt förra landslap. Skåne.
Grillning nere vid Guldkusten, Finjasjön. Typ första grillningen för mig i år. Om man typ ska räkna bort grillningen hemma hos Ola & Jeanette, men det är knappt så att jag vill det. Sjukt trevligt hemma hos dom. Och det va de så klart igår me. Mams, Kevin, Daniel*2, Martina och så klart mina hundar. Vi hade de daaajligt nere vid sjön. Lite skratt, lite nästan bad (mycket kallt i vattnet), god grillning, plockade tjusiga blommor till mamma *happy smile*.
Resten av kvällen, väl hemma i Vislanda (efter en tur inom Älmhult för att hämta lite prylar to me) så blev det film och soffliggande. Trötta och nöjda. Så som det ska vara på en söndag, tycker jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!