2011-05-20
 07:45:37

Ska faen i mig döda dig, på ett eller annat sätt (blåsan)!!!

Blåsan som sitter LÅNGT ner i min läpp gör sjukt jävla ont. Och den lilla saten är på väg att bli så kallat mogen. Damn. Nu gör den ju ännu mer ont än förut. Tog på sådant där gel som jag tjatade på Daniel att han skulle kleta på sin blåsa som han slogs med hör om veckan.
Ni ska bara veta det att jag är kalas mega rädd för blåsor i munnen. Får jag en eller fler får jag mycket hemska flach backs. Det kan nog morsan gå i godo för. Tvi bövlen! Så i helgen ska jag jävla försöka mörda den saten som har plaserat sig jääääävligt dumt i min under läpp. Du ska dö din jääääävel, bara så du vet!!!


Sara med Novalie
PUBLICERAT: 2011-05-20, 08:34:47 | URL: http://saraselinda.bloggplatsen.se

Skitjobbigt! =( Min mamma köpte ett flytande bedövningsmedel för små barn när de får tänder, det brukar jag dutta på så är just värken borta iaf.



KRAAAAM!!


Ewa
PUBLICERAT: 2011-05-20, 09:22:49 | URL: http://momentwithout.blogg.se/

Sv: Det är mumsigt :) kylan från tårtan kanske hjälper mot blåsan ? ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!