2011-05-11
 11:10:41

Sa Hej till tuppen, men gick och la mig igen

Uppe med tuppen (gick ut och pinka flickorna) men gick faen och la mig igen. Tog en bok och läste två-tre kapitel medan ungar och gubbe gick ut genom dörren. Rätt skönt faktiskt. Somnade om ett par timmar innan jag blev akut pinkig själv och me lite läskiga drömmar så blev man tillsist tvungen att lämna bädden. Inte alls så skönt allt ligga kvar och pinka ner sig ju. Varmt först men sen blir de sjukt jävla kallt ju...usch...
Ska nog ta med mig boken in till Alvesta idag. Sätta mig på något fik och pimpla kaffe i min ensamhet. Köpa ev hårfärg och sen måste jag köpa hundmat. Ingen som vill göra en sällskap idag heller antar jag, eftersom jag inte ska göra detta i Älmhult.
Ingen lunch med karln min idag. Han ville så gärna äta med sina jobbepolare på Ewa´s. Vårbuffé idag. Han är ju liksom inte tvungen att komma hem varje lunch och se till så att jag äter (eller något). Så idag slipper jag äta lunch och kan i stället ta mig ut i solen i Alvesta och mysa gott. Blir en längre promenad med doggisarna när jag kommer hem där i från. Dom va totalt slut igår när vi kom hem. Troligen för varmt. Svettigt värre.
Nu får jag nog fan se till att göra mig i ordning lite innan bussen kommer och ska hämta mig.


Mams
PUBLICERAT: 2011-05-11, 20:30:20

Joho, jag kom å fikade med dig å gjorde lite annat bus....Ex jag var först i Älmhult ; ] hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!