2011-05-18
 14:05:58

Ny klippt gräs luktar vackert

Gud vad de doftar guddomligt med nyklippt gräs. Är helt enkelt en doft som inte går att beskriva. Men..ja de är klart att de finns ett men med i spelet..i alla fall om man heter Rebecca och är allergisk.
Älskar doften. Men min näsa är inte lika förtjust i de. Faaaaan säger jag bara. Grannen, fastighetsskötaren eller vad det nu är han är..hm.. Har kört runt på sin lilla gula åkgräsklippare idag. Hört de brummande irriterande ljuder hela förmiddan. Hur de nu kan ta en hel förmidda att klippa en liten gräsplätt på X antal få kvadratmeter (lat röv antagligen). Och nu så har den söta härliga doften spridit sig av ny klippt gräs. Mums säger Rebecce, men Rebeccas nästa säger klia mig ja jävlar och ögonen lika så. Faaaaan för allergi!!!


Marie
PUBLICERAT: 2011-05-18, 14:24:51 | URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Ohh vilken charmig fiiin blogg, ohh håller med dig, det luktar gott men min näsa/ögon/huvve klarar ej av det =(



Hoppas att han slutat klippa nu, haha


Annica H
PUBLICERAT: 2011-05-18, 14:32:03 | URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Det tråkiga är att jag är allergisk mot nyklippt gräs. Kan varken springa omkring i det, som man gjorde när man var liten eller ens egentligen vara i närheten av det. Astma + eksem...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!