2011-05-03
 23:44:24

När morgon dagen gryr

ÅH hej vad jag längtar tills morgon dagen gryr...NOT... Vet vad som står på "schemat". Inte direkt något jätte lockande och super spännande men va fan. Är man typ hemmabrud så får man ju göra lite god nytta. Tvätt tvätt tvätt i stora lass, igen. Och sen ovan på det så ska jag dessutom ta och måla en spegel och en stol. Se om vädret tillåter att jag tvättar ut sidan på två fönster. Lunchen ska stå på bordet när karln kommer hem. Men de redar jag alltid..det är typ mitt viktigaste mål på dagen.
Snöregn i morgon med?
Om jag orkar i morgon eftermidda när Daniel har kommit hem. Så tänkte jag ta en cykel tur med Lisa. Årets första. Behöver få den lilla tjockisen i form. Aktivera henne lite. Men kan bara göra detta när Daniel är hemma. Han måste passa Betty. Vågar absolut itne lämna den lilla apan själv. Hennes värld skulle ju ta och rasa samma totalt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!