2011-05-11
 21:03:17

Morsan kom från Hässleholm till Alvesta

Dagen blev faktiskt lite ändrad. Trodde inte att den skulle bli så här trevlig. Morsan, som bor i Hässleholm, åkte upp och möte mig i Alvesta. Daaajligt värre liksom. Vi tog en vända i "stan", fönstershoppade lite, blev en mysig fika på Cafe st. Clair (eller vad det nu heter). Satt ute och myste i solen. Synd bara att det va mitt i veckan annars hade jag minsann tagit mig en bira. Hade suttit som en smäck och fasiken så mycket till.
Morsan är en sann vän som kommer upp på besök. Fast hon bor typ 10 mil i från en. Jävligt stort tack ska du ha för att du gjorde min dag!!!
Vi tog en runda till Ia & Jari (med barn) i Barkhult och kollade in dom underbart söta puppisarna hos har springades i trädgården. Bullisar & Boston. Halleda. Ville bara fösa in alla i baksätet och t me dom hem. Blev två koppar kaffe hos hennes morsa. Ett och annat gott skratt blev de då minsann med. Sköna och enkla personer de där. Får nog åka dit snart igen..hihi..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!