2011-05-23
 23:02:45

Kissa du hundarna i bara trosa och linne???

När jag gick ut med hundarna igår kväll så tog jag och körde två flugor på en smäll (eller vad man nu säger).
-> kissa hundarna
-> borsta tänderna
Detta gör jag alltså samtidigt, typ.
När jag väl kommer upp i lägenheten igen så smiter jag in på toa och spottar och äcklar mig lite. Daniel kommer in tittandes och undrar om jag gick ut med hundarna i trosor och borstade tänderna samtidigt. hm.

Alltså så här är det. Jag skiter i mycket. Har inte alltid mycket vett i huvudet. Men att gå ut sent på kvällen/natten och pinka hundarna i linne och trosa och då samtidigt borsta tänderna...de skulle jag nog fan Aldrig göra! (Bara i Älmhult, där det har skett att jag gått ut i linne och trosa för att pinka hunden...hihi...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!