2011-05-09
 11:06:37

Kick starta dagen med "städning" och tvätt...

Ja nu börjar nästan dagen på allvar. Röja undan lite snabbt och lätt här och var. Till och med börjat tvätta lite. Se hur mycket jag pallar röja undan av tvätten. Det är ju inte precis skit kul. Disken ska trollas bort innan jag kan starta med lunchen som blir...*trummvirvel*...jag vet inte ännu, får se vad jag kan trolla fram (där lura jag er nästan..hihi..)
Solen skiner som tusan idag så de får minsann bli lunch på balkongen. Men tror faktiskt att jag stannar inne lite mycket idag. Pollenallergi ni vet. Lite ont om tabletter just nu, får ta och köpa fler. Köpa och köpa, halleda. Inga linser idag heller, ögonen måste få vila upp sig lite. Utan tabletter och linser så ska jag försöka ge mig ut på en runda me doggisarna efter lunchen. Se hur detta ska gå, om jag får motivation eller insperation. Låter tanken snurra lite i huvudet innan jag bestämmer mig totalt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!