2011-05-15
 22:06:58

Jag kommer, jag kommer. Aaaaaaah.

Snart ny vecka. Lämnar barnen i skola/dagis i morgon. Känns tungt att vara utan dom. Tomt ju.
Lite som måste göras i veckan...fuck...ner till Älmhult till exempel, Torsdag eller Fredag. Fitta fat. Hämta lite piller så man blir halv vettig, hämta och betala linserna så man ser bra ut (höhö), betala 2 böcker jag köpt, kolla vad jag har för kul i brevlådan. Ja sen kanske de blir att träffa någon "kompis" eller så. Dock är det inget jag vet jag ska hoppas på då alla är mycket upptagna. Men i och för sig så kan ju säkert någon få för sig att ses bara för att Jag kommer till älmhult.
Daniel och jag ska på bio premiär på Onsdag. Botja, fuck va man längtar! Sen till helgen så blir de nog faen en ny gadd dessutom. Måste upp till stan shoppa lite..både på rusta eller något, sen måste jag nog faen in till Panduro och göra ett par köp. Just so you all know.


Sara med Novalie
PUBLICERAT: 2011-05-15, 23:12:24 | URL: http://saraselinda.bloggplatsen.se

Det är SÅ kul att shoppa! =P Älskart!



Fan vad kul ni ska ha, vilken film? Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!