2011-05-07
 21:47:05

Hemma ännu en lördagkväll

Vet inte...men jag börjar nog bli lite smått seg på att sitta hemma varje helg kväll. Ångesten kryper. Tankarna flödar. Vem kan stoppa mig?
Vi va dock i Växjö idag. Blev inte promenad i och för sig. Va uppe hos Daniels ena bror och tjöta lite. Daniel fyllde i en tatuering lite snabbt och lätt. Snacka om att man blir sugen när man hör ljudet. Och sen får se motivet växa fram. Nä nu så ska jag minsann ta mig i skjortkragen och rita upp något som jag kan eventuellt köra nästa gång vi ska dit. Daaajligt! Efter att ha varit där uppe 3-4 timmar typ eller något så skippa vi promenenaden runt sjön och körde istället direkt och badade hundarna i den där sjön som jag inte vet vart den ligger egentligen. Inte bara hundarna som plaskade ytterst lite i vattnet. Jag va också i. I alla fall upp till låren. Tjejerna va upp till sina små magar sen vände dom igen. Lite boll kastning i sanden innan vi tog och åkte hem. Väl hemma va duschen för oss brudar och sedan pang i soffan framför ännu en B-film (The lost future). Blunda lite till och från. Seg i huvet är man.
Blir som sagt...ännu en...lugnt...hemma kväll...med pojkvän och hundar. Kärlek detta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!